دنیای اپلگیم سنترتجهیزات سرگرمی هواییصوتی و تصویریسلامت و بهداشتی

4000+
مشتری فعال باعث افتخار است خانواده مشتریان زومیکس هر روز در حال گسترش می باشد.

800+
کالای ثبت شده بیش از 800 کالا همراه با اطلاعات کامل فنی در دسترس شما عزیزان میباشد.

0
شکایت ثبت شده خوشحالیم تلاش تیم زومیکس رضایت حال مشتریان عزیز را کسب کرده است.

داستان تاسیس فروشگاه اینترنتی زومیکس

14 سال سابقه در بازار موبایل ایران
حدود 14 سال از ورود ما به بازار موبایل می گذرد، بازاری که جذابیتهای زیادی برایمان داشت، جذابیت پیشرفتهای چشمگیر در تکنولوژی گوشیهای هوشمند، از ابتدای مسیر تا کنون بیشتر از مسائل مالی هیجان انگیز جلوه می کرد و به این نتیجه رسیدیم که باید در بازار گوشی های هوشمند و لوازم دیجیتال دنبال گمشده خود باشیم. انواع روشهای فروش تکی و عمده با خدمات پس از فروش حرفه ای را در این مدت آزموده و روالهای خرید و فروش دستی و اینترنتی را نیازسنجی کردیم. برای رفع این نیازها زومیکس متولد شد‍!

فلسفه زومیکس بر پایه اصالت کالا، مناسبترین قیمت، بهترین خدمات و سریعترین پشتیبانی بنا نهاده شده است.

فلسفه وجودی تیم زومیکس

تجربه خریدی مطمئن و لذت بخش
فلسفه ای که زومیکس بدنبال آن است فراتر از یک فروشگاه اینترنتی فروش موبایل یا تجیهزات دیجیتال بود. بنابراین باید این روال رو بصورت دستی تست می کردیم تا نواقص احتمالی آن رفع می شد و نتیجه این فعالیتها در سایت اینترنتی ، کانال و صفحات شبکه های مجازی در دسترس مشتریان عزیز بوده و با استقبال آنها مواجه شد. زومیکس سعی در آن دارد که با توجه به هزینه ای که مشتری برای خرید در نظر گرفته است و اولویت ها و علایقی که مشتری برای خرید گجت خود در نظر دارد ، بهترین دستگاه را با بهترین قیمت پیشنهاد کند تا مشتریان عزیز با خیال راحت خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه کنند. تیم زومیکس معتقد است که تعهد ما در برابر مشتری بعد از پایان فروش، شروع می شود و همیشه به این تعهد در برابر خرید شما افتخار خواهیم کرد.

دلایل اعتماد به زومیکس

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد رسانه های دیجیتال

اتصال به درگاه بانک ها

ضمانت اصالت کالا

عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی

دلایل اعتماد به زومیکس چیست؟

زومیکس کسب و کاری کاملا قانونی و مطمئن
مواردی مثل نماد اعتماد الکترونیکی، تجربه‌های خرید مشتریان قبلی، ضمانت هفت روز برگشت وجه، آدرس و تلفن دفتر مرکزی و دفتر ارسال سفارش‌ها (تماس با ما)، تاریخچه فعالیت را به صورت شفاف و صادقانه بر روی سایت قرارداده‌ایم. البته با مشاهده‌ی صفحه زومیکس در اینستاگرام و مدت زمان فعالیت آن و محتوای آن و نظرات و فعالیت‌های مشتریان زومیکس در آن، می‌توانید در مورد خریدتان تصمیم بهتری بگیرید. درگاه پرداخت فروشگاه اینترنتی زومیکس متصل به بانک پارسیان و به پرداخت ملت می باشد که با سبک و استاندارد جدید در پرداخت آنلاین، مناسب‌ترین سرویس پرداخت الکترونیک برای تمام کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین می‌باشد.

اعضای تیم زومیکس

مجموعه زومیکس از افراد متخصص و منتخب تشکیل شده که به دنبال پیشرفت و رضایت شما عزیزان هستند. اعضای زومیکس سعی دارند هدفمند و رو به جلو هر روز نسخه بهتری از زومیکس در اختیار کاربر قرار دهند. برای آشنایی با اعضای تیم با ما همراه باشید.

موسس زومیکس

مهندس مهدی منافی با بیش از 1۵ سال سابقه کار در بازار موبایل /  فارغ التحصیل رشته مهندس سخت افزار

مدیر مجموعه

مهندس محمد منافی فارغ التحصیل از رشته مهندسی برق و مخابرات

لینک کپی شد

محصول مورد نظر با موفقیت به لیست علاقه مندی های شما افزوده شد